Team Midtøsten

Team Midtøsten
Team Midtøsten

torsdag 29. november 2012

House of Hope

Hei, da har vi landet etter noen fridager i haifa og vi er tilbake til hverdagen. Eller det blir rart og kalle det hverdag i og med at vi har hatt sånn 5 stk av dem, men jeg regner med dere er skarpe nok til å skjønne hva jeg mener. Stian og jeg har begynt med arabisk timer nå, det er veldig intressant men fy søren så vanskelig. Vi har lært alle lydene eller alfabetet, og noen av dem er noen helt bissare lyder som jeg ikke kan skjønne at kan brukes i dagligtalen. Men det skal nok gå bra, må bare være flink gutt og øve mye og gjøre leksene sine.

Men stedet vi jobber, House of Hope, har store økonomiske problemer for tiden. Hele budsjettet deres kommer fra donajsoner og gaver fra menigheter og privat personer. Nylig har en stor fast giver som stod for nesten 70 % av inntektene deres trukket seg. Så som den rike nordmannen du er, så hadde barna, organisasjonen House of Hope og jeg blitt veldig glad for en gave, det trenger ikke være mye. Alt hjelper :)
Gå inn på hjemmesiden deres; http://www.hohbethlehem.org/

Varme hilsner fra Betlehem
- Benjamin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar