Team Midtøsten

Team Midtøsten
Team Midtøsten

mandag 10. desember 2012

NB: IKKJE LES!

Shalom! På laurdag reiste aleine eg til Betlehem for fyrste gong, fordi Kristine var/er sjuk. Det var ikkje skummelt, endå det høyrest skummelt ut. Då eg kom til Betlehem henta Stian meg på bussen, før vi gjekk ned der dei bur. Etter litt gjekk eg, Stian og Sven oppover til markedet, etter ca 10 min snudde vi og gjekk ned igjen. Jalla! Vi gjekk så til muren som skiller Israel og Palestina, for å prøve å klatre over. Men det lykkast vi ikkje med. Då vi blei sletne gjekk vi på den finaste resturangen i byen. Nam! Og det var kjempe billig! Vi betalte ca 100 sjekel for alle tre!
Når mørket hadde lagt seg blant hus og folk, skulle eg heim igjen. Sidan det hadde blitt mørkt og skummelt ute, tok Stian buss med meg tilbake og fulgte meg heim. Snill mann!





Nokre hebraiske ord:
Dag- Fisk
Sahab- Gull
lama- Kvifor?
Kacha- Fordi
Para- Ku
Halav- Melk

-Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar